Navigatie

Veel gestelde vragen

  • Waarom kan ik alleen bestellen met een inlogcode?
    • Omdat we een groothandel zijn kunnen alleen bedrijven met een KvK nummer of BTW nummer bij ons inkopen.
       
  • Hoe kan ik een inlogcode ontvangen?
    • Door het contact formulier in te vullen en hier je bedrijfsnaam, adresgegevens en KvK nummer of BTW nummer te vermelden. Dan ontvang je van ons zsm een inlogcode per mail.
       
  • Kan ik als Buitenlandse klant ook bij jullie inkopen?
    • Natuurlijk kun je ook bij ons inkopen, hiervoor geldt dezelfde procedure als bij de Nederlandse klanten, je mag dan ook eerst een inlogcode aanvragen.
       
  • Hoe zit het dan met de BTW bij buitenlandse klanten?
    • Aangezien je een BTW nummer hebt kunnen we je bestelling rekenen onder de intracommunautaire levering, dus we kunnen rekenen met het 0% BTW tarief.
    • In je orderbevestiging is dit nog niet verwerkt, dus wacht de juiste factuur af tot betaling. Het is dan ook handiger om te kiezen voor “betalen op factuur”
    • Buitenlandse klanten die geen recht hebben op deze regeling, moeten dit bij de opmerkingen bij de bestelling vermelden, dat rekenen we gewoon het Nederlandse BTW tarief.
       
  • Klopt het dat er geen factuur bij de koffertjes is bijgevoegd?
    • Dit klopt! De factuur zit bij de laatste mail die je van ons hebt ontvangen. Dit is de mail die aangeeft dat de koffertjes verzonden zijn.
       
  • Zijn alle koffertjes op voorraad?
    • De meeste koffertjes zijn altijd op voorraad, dit kun je meteen zien met bestellen. Natuurlijk komt het wel eens voor dat koffertjes uitverkocht zijn, deze kun je dan ook niet bestellen. Deze worden dan zsm weer aangevuld.

 

  • Wat is de levertijd?
    • We streven er naar om de bestelling zo snel mogelijk na bestellen te verzenden. Meestal is dit een dag later, maar het kan ook wel eens voorkomen dat we iets meer tijd nodig hebben. De maximale levertijd is 5 werkdagen.
       
  • Kan ik als ik een bestelling geplaatst heb er later nog wat aan toevoegen?
    • Helaas is dit niet meer mogelijk. Dus als je eenmaal besteld hebt wordt deze order verzonden. Heb je nog meer koffertjes nodig dan zal je een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
       
  • Wat moet ik doen als er koffertjes beschadigd bij mij aankomen?
    • Dan mag je binnen 8 dagen een mailtje sturen met foto, en zullen we dit zo snel mogelijk oplossen.
       
  • De bestelling is niet compleet, hoe kan dat?
    • Alle bestellingen worden altijd in zijn geheel uitgeleverd. Het kan zijn dat de kleine koffertjes in de grotere verpakt zijn. Blijkt het, na alle koffertjes nagekeken te hebben, nog niet te kloppen dan moet je natuurlijk contact opnemen. Dan lossen we het zsm op.
       
  • Kan ik koffertjes op maat laten maken?
    • Ja natuurlijk is dit mogelijk! Vanaf 100 stuks kun je je eigen koffertje laten maken. Denk hierbij aan een andere kleur, opdruk, dessin of binnenzijde. Er is heel veel mogelijk! En we gaan graag de samenwerking met je aan om een koffertje te maken die helemaal naar jouw wensen is uitgevoerd. Kijk ook voor meer info bij "koffertjes bedrukken" of "speciale bestellingen"
© 2009 - 2018 kinderkoffertjes.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.