Veel gestelde vragen

  • Waarom kan ik alleen bestellen met een inlogcode?
    • Omdat we een groothandel zijn kunnen alleen bedrijven met een KvK nummer of BTW nummer bij ons inkopen.
       
  • Hoe kan ik een inlogcode ontvangen?
    • Door het contact formulier in te vullen en hier je bedrijfsnaam, adresgegevens en KvK nummer of BTW nummer te vermelden. Dan ontvang je van ons zsm een inlogcode per mail.
       
  • Kan ik als Buitenlandse klant ook bij jullie inkopen?
    • Natuurlijk kun je ook bij ons inkopen, hiervoor geldt dezelfde procedure als bij de Nederlandse klanten, je mag dan ook eerst een inlogcode aanvragen.
       
  • Hoe zit het dan met de BTW bij buitenlandse klanten?
    • Aangezien je een BTW nummer hebt kunnen we je bestelling rekenen onder de intracommunautaire levering, dus we kunnen rekenen met het 0% BTW tarief.
    • Dit mag je bij je bestelling aangeven door bij "soort bestelling" voor de optie "zakelijk" te kiezen, de BTW wordt dan automatisch verlegd. 
    • Buitenlandse klanten die geen recht hebben op intracommunaire levering kiezen voor de optie "particulier" de BTW wordt dan wel gewoon in rekening gebracht.

 

  • Hoe kan ik de factuur betalen?
    • Dit mag je meteen doen na bestellen via I-deal, Bancontact, VISA, Mastercard of Paypal.

 

  • Klopt het dat er geen factuur bij de koffertjes is bijgevoegd?
    • Dit klopt! De factuur zit bij de laatste mail die je van ons hebt ontvangen. Dit is de mail die aangeeft dat de koffertjes verzonden zijn.
       
  • Zijn alle koffertjes op voorraad?
    • De meeste koffertjes zijn altijd op voorraad, dit kun je meteen zien met bestellen. Natuurlijk komt het wel eens voor dat koffertjes uitverkocht zijn, deze kun je dan ook niet bestellen. Deze worden dan zsm weer aangevuld.

 

  • Wat is de levertijd?
    • We streven er naar om de bestelling zo snel mogelijk na bestellen te verzenden. Meestal is dit een dag later, maar het kan ook wel eens voorkomen dat we iets meer tijd nodig hebben. De maximale levertijd is 5 werkdagen.
       
  • Kan ik als ik een bestelling geplaatst heb er later nog wat aan toevoegen?
    • Helaas is dit niet meer mogelijk. Dus als je eenmaal besteld hebt wordt deze order verzonden. Heb je nog meer koffertjes nodig dan zal je een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
       
  • Wat moet ik doen als er koffertjes beschadigd bij mij aankomen?
    • Dan mag je binnen 8 dagen een mailtje sturen met foto, en zullen we dit zo snel mogelijk oplossen.
       
  • De bestelling is niet compleet, hoe kan dat?
    • Alle bestellingen worden altijd in zijn geheel uitgeleverd. Het kan zijn dat de kleine koffertjes in de grotere verpakt zijn. Blijkt het, na alle koffertjes nagekeken te hebben, nog niet te kloppen dan moet je natuurlijk contact opnemen. Dan lossen we het zsm op.
       
  • Kan ik koffertjes op maat laten maken?
    • Ja natuurlijk is dit mogelijk! Vanaf 100 stuks kun je je eigen koffertje laten maken. Denk hierbij aan een andere kleur, opdruk, dessin of binnenzijde. Er is heel veel mogelijk! En we gaan graag de samenwerking met je aan om een koffertje te maken die helemaal naar jouw wensen is uitgevoerd. Kijk ook voor meer info bij "koffertjes bedrukken" of "speciale bestellingen"
© 2009 - 2020 kinderkoffertjes.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel